I survived

Ja jag överlevde. Vet inte om det var bra eller inte. Var rätt borta när jag skrev det senaste inlägget. 
Jag har inte den där hemska känslan som jag hade igår men jag mår verkligen dåligt. Jag har liksom fått nog av alltihop. 
Vill sluta med alla piller och skit men samtidigt inte eftersom det är det enda som får mig att vilja leva typ...
Och min sociala fobi förgör mig totalt. Jag hatar den!!! 
Ensamheten är min enda vän just nu fast ärligt talat tror jag inte att den är min vän. 


Allmänt | |
#1 - - Anonym:

<3 <3 <3

#2 - - Micke:

Hej du, råke se bloggen din å tänkte jag poster väl en kommentar då haha. Jag lider nog inte av samme besvär som du men har annat som gör livet mitt trasigt typ....en otroligt trasig rygg tex, som jag inte vågar operera osv....

#3 - - Micke:

Maila mig tjejen, jag lovar att jag är ingen idiot men känner med dig i vad du skriver och bollar skrift gärna om du känner att du vill och testa. Bor i Arvika,jobbar på volvo sen 1988, 3 kids som är 24,21,19 - Japp jag är typ 45 [email protected] är adressen. Hitta inte på nåt dumt nu

Upp