När ska det vara nog?

 
Jag undrar verkligen hur jag lyckades ta mig igenom denna dagen. Jag mådde så fruktansvärt dåligt. Grät, grät och grät. Grät som ett barn. Saknar pappa mer än nånsin. Jag tog mig igenom dagen med hjälp av piller. Piller som gjorde att jag somnade. Vaknade för ett tag sen. 
På något sätt känns det lättare på kvällen. 
Jag försökte äta lite soppa innan men spydde självklart upp den igen. Jag är hungrig, har aptit men kan inte äta och jag orkar inte med det mer. I veckor har jag haft det såhär nu och förstår verkligen inte hur jag står ut men på nåt konstigt sätt gör jag det.
 
Jag är ledsen, besviken, arg, oftast går det över till total tomhet men just nu har jag hemsk ångest. Orolig över precis allting. Känner mig också ensammast i världen. 
 
Det enda jag kan göra nu är att be till Gud och hoppas att han hjälper mig för jag orkar inte mycket mer. 
 
Allmänt | |
#1 - - Wallan:

Sänder dig en Kram🌹

#2 - - Lili:

Jag sänder dig styrkekramar, livet kan verkligen vara jävligt. Kämpa på och må Gud vara med dig! <3

Upp