Dålig start

Åhhhh vad arg jag blir på mig själv!!!
Har som mål att varje dag komma ut i alla fall en gång. Skulle gå min korta runda (20 min) Idag blev den fem minuter. Jag skulle gå och posta ett brev, jag kom adrig till brevlådan utan jag fick i panik bara gå runt kvarteret och tillbaks hem. Så gissa om jag känner mig värdelös just nu...
Jag känner att jag helt enkelt är för fet och ful för att visa mig utomhus. Fan! Och nu är jag jättebesviken på mig själv och hatar mig för att jag inte klarade av att gå promenaden 10 min till postlådan och tilbaks och dessutom blev mitt brev inte skickat. Nä...Alltså jag orkar inte med detta helvetet mer och jag får panik av att bara sitta här inne!!! Men jag kommer ju inte ut! Åh vad arg och besviken jag blir. Jag brukar ändå klara att gå lite längre. 
 
Så tänker jag. Ska jag ta mig an det igen? För jag måste komma ut för att sen klara att spendera hela eftermiddagen här hemma i fängelset. Och jag vill klara en så "enkel" grej som att bara gå och posta ett brev!
 
Nä nu förstördes hela dagen! 
 
SOCIAL FOBI GÅNGER TUSEN!!!
Allmänt | social fobi | |
Upp