Vad händer?

Mår inte bra...Får ingen effekt av min lyrica längre. Det är ju den jag lever för så vad ska jag göra??!!!! 

Dessutom ska de snart sänka den..det kommer bli ett helvete. Vet ingenting just nu. Vill bara känna en skön känsla av lugn men inte det här! Jag är helt tom! Jag vill inte känna mig tom! Det är det värsta jag vet. Åh jag står inte ut. 
Ge mig nåt!
Min sociala fobi är värre än nånsin. Går inte ut längre om jag inte måste. 
Jag hatar mig själv...Min kropp, mitt ansikte, min person. Allting! 
Jag skäms över allt jag är!

Jag har ingen ork eller lust till nånting. Jag bara sitter här och kollar meningslösa serier...tiden går och jag står still där jag alltid stått. 
Ångest och tomhet är mitt liv. Är jag dömd till att alltid ha det såhär? I så fall vill jag inte leva. 
För det här är mitt helvete på jorden. 
Vet inte vad som kommer hända men jag står inte ut! 


Allmänt | |
Upp