Åka hem?

Personalen kom på mig igår när jag tagit imovane hemifrån så nu har de berättat det för läkaren och då har de nu bestämt att om jag vill fortsätta nedtrappningen så måste jag hela tiden vara på avdelningen och om jag ska gå ut och röka måste jag ha personal med mig och det är sällan de har tid med det så jag känner att jag lika gärns kan åka hem. 
Jag ska försöka fortsätta uttrappningen hemma men det kommer ju inte bli lätt...
Åh jag hatar att ta såna här beslut! 
Men jag vill kunna styra själv när jag ska ut eller inte.

Det kommer kännas väldigt konstigt att komma hem till en tom lägenhet och vad ska jag göra där? 
Men vad ska jag göra här? 

Detta blir svårt. 

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Stanna kvar! Du vill bli av med ditt beroende och då behöver du just nu att någon annan ansvarar för att du inte missbrukar.

Upp