Hemska tid

Mår verkligen inte bra just nu. Det här med julen sliter ut mig totalt. Glad att den snart är över! 
Sedan min älskade pappa gick bort så vill jag inte fira någon jul. 

Jag har stora problem med mina mediciner. Har tagit för mycket varje dag och trots detta har jag hemska panikattacker emellanåt. Jag står snart inte ut mer.
Jag orkar inte leva såhär mer men jag vet inte hur jag ska kunna bli bättre. 
Jag är rädd för döden också så det är ett problem. 
Alltid får jag välja mellan pest eller kolera. Jag är trött på det!!!

Ständigt ont i magen och ångesten som vrider sig som en kniv i bröstet! Jag får svårt att andas. Har en panikkänsla som aldrig vill ge med sig. 
Livrädd för hur det ska gå när mina tabletter är slut om två dar och ingen läkare kan hjälpa mig.


Kan jag inte bara få somna in lugnt och tryggt och slippa vakna till detta kaos. 

Aldrig känt mig så ensam som nu men vill inte heller umgås med någon och då är jag hellre ensam. 

Vet inte vad jag ska ta mig till faktiskt. Känner  bara hur allt går utför...Och jag kan inte stoppa det. Jag bara låter allt falla. Och jag faller med...
Allmänt | |
#1 - - Sofia:

Åh vad tråkigt att höra att du har det svårt över julen. Det är ju en kämpig tid för jättemånga.

HIttade en sida som hade bra information som hjälpte mig när jag mådde dåligt nu under julen.

http://socialfobi.info

Ha ett fint nytt år

Kram

Sofia

Upp