130721

Har haft bland de värsta dagarna i mitt liv! Hela förra veckan låg jag mest i min säng, vill inte prata eller umgås med någon. Överdoserade tabletter och skar mig varje dag. 
I fredags var jag hos min läkare och då hade jag tagit strattera i en vecka, 25 mg. Kände inget direkt av den så nu bestämde hon för att höja den till 60 mg. Tog min första tablett i fredags pch har aldrig mått så dåligt. Det enda jag ville var att dö. En fruktansvärt känsla som jag inte kan beskriva med ord. Jag kunde ha tagit mitt liv, helt seriöst för jag brydde mig inte ett skit. MEN jag kämpade emot. 
 
På lördagen mådde jag lika dåligt. Jag var hemma hos min brors flickvän. Jag hade ingenting att säga och själv sa hon inte myckt heller. Jag kände att jag hade ovanligt svårt att prata och jag ville fortfarande bara dö. Och det tänkte jag göra.
Jag gick med på att att följa med hem till hennes pappa och vi drack en del. Mycket! Det var hemskt att sitta bland de andra, hennes pappas sambo med vänner. Ja sa typ ingenting. Jag väntade bara på rätt tillfälle att stoppa i mig alla tabletter jag tagit med. 
Men det blev inget bra tillfälle och till slut blev jag så full och trött så jag ville bara sova. Orkade inte. Somnade fort och sov länge i morse. Jag har varit jätttrött hela dagen och jag vet inte om det beror på medicinen eller all alkohol. 
Är hemma igen och vill bara gå och lägga mig nu och klockan är bara sex. 
 
Jag vet inte vad jag känner idag men inte lika dåligt i alla fall men jag känner en total hopplöshet och jag vet inte hur det ska gå med nåt då min extrema sociala fobi förstör allting och det känns som mitt liv är slut. 
Allmänt | |
Upp