Feeling nothing

JAg vill fly från min verklighet. Jag överdosrar tabletter iböand bara för att slippa känna det jag inte vill känna men nu vet jag inte riktigt vad jag håller på med. JAg har ju känt mig likgiltig i flera dagar nu och jag tycker det är så obehagligt så jag försöker ju bara få känna något annat men detta sättet är väl kanske inte så smart...
 
Men detta är inte kul...Sitter här varenda dag, har inget att göra, vill inte göra så mycket heller. Det känns tomt. JAg vill ju så mycket men jag gör ingenting...
 
Ångesten är hemsk när jag är bland människor, jag skäms så över mig själv..hur jag ser ut och hur jag är som person. JAg skäms över allt! Varför??!!
 
JAg har alltid haft musiken som hjälp men den låter inte lika bra som innan. Det är som om det ligger ett lock på mmina känslor och som trubbar av mig. Och det är antagligen medicinerna som gör så.
 
Jag vill så gärna känna! Men tar jag bort medicinerna blir ångesten alldeles för stark för att klara av..JAg funderar på att sluta helt med min antidepressiva och fråga läkaren om jag får höja lyrica till max dosen. Men jag vet inte om det är så bra...
 
JAg vill inte ha det såhär! Känner mig så tom...så vilsen...så ensam...
 
Allmänt | |
Upp