Mediciner och vikt

Mår inte bra...Jag vill inte leva som jag gör men jag vet inte vad jag ska göra för att förändra det. Och nu de senaste dagarna har jag känt mig mer avtrubbad igen och jag VILL INTE VARA AVTRUBBAD! Jag vill ju så gärna känna! Annars spelar ingenting roll. Jag försöker intala mig att jag mår bra men det går inte! För jag mår allt annat än bra. Min tröst har alltid varit musiken men nu har jag inte ens den längre...Jag känner ingenting, berörs inte av den som den alltid gjort innan. Inget gör mig glad längre. Jag vet inte hur jag ska orka...

Och återigen det hr med viktien då..Jag vet att jag besatt av mediciner och biverkningar men jag vägrar gå upp i vikt av ännu en medicin så nu fick jag ett infall att jag ska sluta ta den. Alla kommer bli såå arga på mig, personalen och sköterkan men jag orkar inte bry mig om det. Och jag vet att jag inte tagit den tillräckligt länge (tagit den en månad) men det struntar jag också i.

Jag vill inte ta den mer men jag vet inte om jag vågar sluta....Kommer antagligen få mycket värre ångest men som jag ser det just nu så hellre det än viktuppgång. jag mår redan hemskt dåligt över mtt utseende och min kropp och jag vägrar bara gå upp mer.

ÅÅhh vad allt känns tungt just nu...Och ensamt.

Ska jag lyssna till mitt infall?
Allmänt | |
Upp