Fortsätter med medicinen

Jag lyssnade inte till mit infall om att redan sluta med medicinen. Jag ger den några veckor till men märker jag att jag går upp så slutar jag.

Idag har jag haft exponering med min terapeut...det gick väl sådär, ska träffa honom på onsdag igen. Känns såtomt efter att syster åkt hem igen. Mår inte bra av den här ensamheten! Inte när det blir för mycket och jag måste hitta något att sysselsätta mig med men vet inte vad. Det här funkar i alla fall inte. Jag vill ha något att göra...

Är så trött, känner bara för att gå och lägga mig..Ne fy nu känner jag mig nere men kan inte göra så mycket åt det. Får hoppas morgondagen blir en bättre dag...

Natti
Allmänt | |
#1 - - Michelle:

Jag håller på att lära mig virka. Det är kul! Jag ska virka små söta djur att sätta i nyckelknippan o inneskor m.m. Om du tycker det är mysigt att pyssla så börja virka eller sticka :). Finns massor med videor på YouTube :D



Kramar!

Upp