Står inte ut!

Hemska, hemska dag!!! Ångesten har ju som sagt blivit värre och idag känns det verkligen!!! Jag vet inte hur jag ska klara detta. Vaknade till tomheten i morse igen som vanligt men tvingade upp mig, gick en liten sväng till gymmet och sen till terapeuten. Har ju skrivit innan om mina talsvårigheter och det var lika hemskt idag! Fruktansvärt hur det kan bli så. Jag får inte fram orden så som jag vill och jag hör hur hemskt det låter och samtdigt kännad den gnagande ångesten som gör att jag inte kan andas! ÅÅHH vad jag hatar det!

Så fort jag får en fråga blir jag helt ställd och vet inte vad jag ska säga...vill ju egentligen inte säga något alls och det är ju speciellt svårt när det inte går att prata normalt. Nä usch idag vill jag bara ge upp allt. Skrev i alla fall kontrakt på terapin idag..vet inte riktigt vad jag känner om det. Vet ju inte om jag kommer klara av det.

Idag kom den nya tjejen hit och den andra tjejen som har varit iväg några veckor kom också tillbaks. HEMSKT! Varför?! Varför kunde det i nte bara vara vi som var. Det har ju ändå varit hyffsat lugnt och skönt men nu ska det förstöras och jag mår sååå dåligt av det. Jag har så otroligt svårt för människor över huvud taget men speciellt nya människor.

Jag mår riktigt dåligt idag. Hade jag haft några piller så hade jag lätt tagit dom men nu har jag inte det och det gör mig så arg! Har de verkligen rätt att blockera mig från att ta ut mina egna mediciner?! Jag är ju en vuxen männsika!!!

Jag har sån ångest just nu! Känns som jag inte får luft och jag känner mig ensam och utanför. Det kommer säkert bli skit med detta också...som alltid. Jag drar mig undan och pratar helst inte om jag inte måste. Klart jag hamnar utanför då...så är det ju och så har det alltid varit för mig. Jag klarar bara inte av det.

Tänk om jag bara kunde få vara mig själv när jag är bland människor. Vad mycket lättare det hade varit. Men nej...det finns ingen möjlighet. Det går bara inte.

Undrar om man kan dö av ångest...känns som jag snart kommer göra det.

Vet inte vad jag ska ta mig till nu...
Allmänt | |
Upp