Still alive...

Hej hej. Eller nåt..

Jag är ledsen att jag är dålig på att uppdatera mig (om nu någon bryr sig) Men på senaste tiden har jag fått svårt att skriva. 

Svårt att formulera mig. Jag mår väldigt dåligt. Min älskade katt dog i en hemsk olycka. Det är kaos med soss och sjukvården. Men jag lever...
Jag undrar fortfarande varför men på något sätt fortsätter jag...
Jag kämpar och kämpar men kommer ingen vart och vad kämpar jag för?!

Jag har aldrig nånsin känt mig så övergiven och ensam av min familj och "mina vänner". 
Kan tyvärr inte  förstå hur ni kunde övergiva mig när jag behövt er som mest. Så skulle jag aldrig göra mot er. Detta har gjort mig väldigt ledsen. 

Det som händer nu är i alla fall att jag väntar på att få komma till ett behandlingshem. Men soss är ju inte direkt de snabbaste människorna. 
Mycket har blivit fel. 
Min mottagning som har ansvar för mig har lämnat mig. Jag har försökt nå dom i två-tre månader men de bara skiter i mig. DET ÄR UNDER ALL KRITIK HUR DE HAR BEHANDLAT MIG. 

Jag har inte kunnat äta på ett år men ingen hjälper mig. What to do? Bli ett skelett ocv dö. Det är vad som kommer hända. Då kan ni få sitta där och hålla er för skratt.

Jag kan tyvärr inte beskriva vad jag känner. Min dagar består av tomhet, gråt, hopplöshet, ingenting. INGENTING. Jag undrar varför jag finns. Jag vill inte mer. Men än så länge är jag kvar...

Jag förstår ingenting, tiden går för fort och jag känner mig totalt värdelös.

Allmänt | |
#1 - - Lisalucidor76:

Det finns alltid mer att önska av såväl socialtjänst som sjukvård. Jag förstår att du lider. Det låter som ett endaste stort krig. Fortsätt kämpa. En stund i taget.

Och ja, jag bryr mig, Jag kollar in här på bloggen då och då för att se att du uppdaterar.
Var rädd om dig. Kram

#2 - - Lisalucidor76:

Det finns alltid mer att önska av såväl socialtjänst som sjukvård. Jag förstår att du lider. Det låter som ett endaste stort krig. Fortsätt kämpa. En stund i taget.

Och ja, jag bryr mig, Jag kollar in här på bloggen då och då för att se att du uppdaterar.
Var rädd om dig. Kram

#3 - - Lisalucidor76:

Det finns alltid mer att önska av såväl socialtjänst som sjukvård. Jag förstår att du lider. Det låter som ett endaste stort krig. Fortsätt kämpa. En stund i taget.

Och ja, jag bryr mig, Jag kollar in här på bloggen då och då för att se att du uppdaterar.
Var rädd om dig. Kram

Svar: Tack att du bryr dig! Det betyder. ❤️
Anna

#4 - - Lisalucidor76:

Det finns alltid mer att önska av såväl socialtjänst som sjukvård. Jag förstår att du lider. Det låter som ett endaste stort krig. Fortsätt kämpa. En stund i taget.

Och ja, jag bryr mig, Jag kollar in här på bloggen då och då för att se att du uppdaterar.
Var rädd om dig. Kram

Svar: Tack att du bryr dig! Det betyder ❤️
Anna

#5 - - Anonym:

Det du gör är så viktigt. Stor varm kram! Jag hejar på dig❤️

#6 - - Mia:

Hej! Vilken fin och bra blogg! Tack att du delar med dig. Jag lider också av ångest och har startat en öppen dagbok om det, www.angestbibeln.se . Att skriva hjälper verkligen!

Du är inte ensam!

<3

Mia

#7 - - Lisalucidor76:

Hoppas du har orkat kämpa på och att sommaren har kunna bjuda dig på lite paus.

#8 - - Annie:

Hej! Hoppas att du är okej <3 Går in och läser ibland för att se om du har lagt upp något, men nu var det längesen. Känner inte dig, men tänker på dig ändå. Kram och kärlek från mig!

#9 - - Anonym:

Hej! Hoppas att du är okej <3 Går in och läser ibland för att se om du har lagt upp något, men nu var det längesen. Känner inte dig, men tänker på dig ändå. Kram och kärlek från mig!

#10 - - Lyz:

Hej jag är precis som personen som postat ovanför mig en som följt din blogg länge som beundrat din styrka och ditt mod på avstånd. Jag har svår social fobi själv ända sedan jag var bara några år gammal så jag vet lite vad du går igenom. Jag hoppas att du mår bättre och att det är därför du inte har haft tid att skriva på länge. Hoppas hoppas.. Fortsätt kämpa vännen vi håller på dig! ❤❤❤❤❤

#11 - - Lyz:

Det verkar som om du inte finns med oss längre vilket gör mig så ledsen. Önskar du kunde ge ett tecken på att det inte är så. Tänker på dig❤️

#12 - - Lyz:

Det verkar som om du inte finns med oss längre vilket gör mig så ledsen. Önskar du kunde ge ett tecken på att det inte är så. Tänker på dig❤️

Upp