Ta mig härifrån!

Åh panik! Kryper i hela kroppen. Har en väldigt hemsk känsla inom mig. Jag har haft den förut men ingen aning om varför den kommervnu igen. Just nu vill jag bara skära upp mig själv och ta ut den där känslan som sitter i bröstet. Jag tror det är djävulen själv som sitter där!

Att vakna och känna att man inte vill leva. Det är så fruktansvärt att det inte kan beskrivas. Jag försöker döva mig med lugnande. Tog mycket mer än vad jag borde men ÄNDÅ försvinner inte känslan. Den måste försvinna. Jag står inte ut!
Åh Gud hjälp mig, jag orkar inte mer. 


Allmänt | |
#1 - - Olivia 78:

Vaknar med den känslan varje dag sedan 3 månader tillbaka.
Äter SSRI och lugnande. Ingenting hjälper:(
I morse ville min man ringa efter en ambulans.
Jag har en depression efter flera års agorafobi och GAD.
Kan inte söka läkaren hjälp nu eftersom jag inte kan lämna lägenheten.
Mina ben bär mig knappt här hemma. När jag väl somnat vaknar jag i ren skräck. Dag efter dag...
Har gett upp. Min familj har gett upp om att träffa mig, de tror att jag "larvar mig" ska "rycka upp mig" osv. Min man och en vän har jag kvar.
Försöker varje dag att göra något litet. Det vänder inte.
Kram till dig, tack för din blogg.

Upp