Möte med soss

Vad jag förstår har jag inte längre något LVM på mig vilket är skönt men jag har ingen aning om hur jag ska lösa mina problem. 
Igår hade jag möte men min läkare, soss, boendestödet och mamma. Var väldigt orolig inför det men det gick väl hyffsat ok. Förutom att jag inte tyckte det var speciellt meningssfullt. Fick veta att jag får söka om behandlingshem om jag vill men det är socialen som bestämmer var och vilket behandlingshem vilket jag tycker är väldigt konstigt. Men det är i alla fall frivilligt så jag har inget att förlora på att söka...så det ska jag göra men det kommer ju ta lång tid. 
 
Sen det här med mina mediciner---Jag ska bara fortsätta ta dom som jag ska och hon gick till och med på att höja igen till 400 mg eftersom det är det jag tagit hela tiden. Konstigt hur hon kan höja den när jag har ett missbruk av den men okej...
Jag frågade om jag kunde få något mot min hemska panikångest som jag numera får varje dag. Det ville hon inte. Jag berättade om alla mina paranoida tankar och att de blivit värre så det hon gjorde var att höja min antidepressiva medicin och lägga till abilify.
Vet inte riktigt vad jag ska tycka. 
Meningen var ju att bli av med mediciner, nu får jag istället mer. 
Ska jag bara fortsätta såhär då?! Tydligen...
 
Jag har gått upp i vikt, vilket jag mår väldigt dåligt över, försöker ta mig ut på en promenad varje dag men oftast blir den väldigt kort eftersom jag är så rädd när jag är ute bland folk. 
Jag har inte känt mig riktigt lika nedstämd den senaste veckan som jag gjorde innan men min ångest har blivit värre och jag har fått tillbaks mina panikattacker. Det är hemskt!!!
 
Dagarna går fort förbi trots att jag inte gör speciellt mycket...SItter mest hemma, i soffan vid datorn. Jag vill inte leva såhär men det känns rätt hopplöst att förändra det. 
Vet inte vad som kommer hända men jag hade verkligen behövt en nystart långt härifrån...
 
Hoppas jag kan få det...
 
Allmänt | |
Upp