!!!

Döda mig bara för nu orkar jag inte mer!!! Jag är så arg, så fruktansvärd arg och jag vill bara skrika tills inget mer ljud kommer ut! 
Men det går ju inte, nej för då är man ju verkligen ett riktigt psykfall men jag har god lust att bara skita i vilket men det kan jag ju inte heller för jag måste ju hela tiden anpassa mig efter vad andra människor tycker att jag ska bete mig och jag är så jävla trött på det!!!

Jag vet inte vad som hänt eller varför jag blivit så arg. Kan bero på att jag inte har nån lyrica kvar så jag kommer väl få en djävulsk abstinens och ångest de närmsta dagarna. Och jag kommer inte få några förens onsdag. 
Om jag överlever tills dess. För nu är jag på gränsen. Verkligen.  

Jag är så in i döden trött på att leva såhär och det blir bara värre och värre. 

Hur fan ska detta gå till?! Var ska jag få ur mig all min ilska som jag burit på i sååå många år??!!!  Och hur?! 

Vill bara försvinna bort till en annan värld där jag slipper allt detta för jag har fått nog och ingen hjälp finns. 


Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Skrik i kudden.Slå den med. Tala om för den hur du känner om alla djävlar. Jag brukar gå snabba prommenader så svetten rinner o jag ser säkert helt sjuk ut men det är jag väl oxå. Efter 1-2 timmar kan man bli trött med lite tur...Ilska kan vara bra på nåt vis.Man står upp för sig själv...

Svar: Helt rätt. Jag slog på kuddarna och sängen och tyvärr i en dörr men tog två lugnande så försvann den värsta paniken.
Promenader hade jag gärna gått men jag klarar det inte...
Anna Johansson

#2 - - Jbo:

Jag har upplevt lite lindring av att ta iskalla duschar i ett tag. Vet inte om det kan hjälpa dig men det lindrar på något vis för mig i alla fall. Sen kan man tycka att det är lite brutalt.

Svar: Tack för tipset. Idag tog jag ett uppfriskande dopp i havet. Der var skönt...
Anna Johansson

Upp