Vad för liv

Vad är det för liv jag lever??!! Jag vaknar varje morgon och undrar hur jag ska ta mig igenom dagen utan att skada mig och för att överleva. Men detta håller inte!! Jag blir ju uttråkad!! Uttråkad av detta liv! Men jag vet ju inte hur jag ska ändra på det och jag får ingen hjälp men nu är jag trött på detta. Jag gör precis samma sak varje dag..det måste väl uttråka vem som helst eller?! Jag måste ändra på detta, men hur? Vad finns det för mig att göra? Jag kan bara inte sitta här och tänka och tänka! Jag är trött på det och jag mår inte bra av det men ändå gör jag det.... Men det blir svårt eftersom jag inte tycker något är speciellt roligt längre. Jag hatar att leva såhär. Och jag hatar att jag är såå rädd för människor att jag inte vågar gå ut ensam. Det är ju helt sjukt!!! Hur ska jag kunna ändra detta?

| |
Upp