Monday=funday Not

Åååhhh! Jag är såååå less på alltihop! Samma varje dag...Man vaknar..vill inte vakna. Försöker ligga kvar så länge det bara går. Det enda som till slut får mig att gå upp är mitt kaffe och min cigarett. 
Sen då? 
Ja sen sitter jag här i soffan..kollar på tråkiga nyhetsmorgon eller nåt annat skitprogram...Försöker hänga med men mina tankar går åt andra håll. Till exempel hur jag ska överleva denna dagen och hur jag ska få tag i medicin som kan dämpa min ångest. 

Det mesta består av tomhet. Jag känner inte mycket längre, bara ett starkt begär efter något som får mig att känna något! 

Jag hatar mig själv. Har blivit tjock och ful och ändå hetsäter jag på kvällarna och dricker alkohol.
Nu får det vara slut med det! Jag ska bli smal igen. 
Jag är såå arg på alltihop. Jag kommer lilsom ingen vart...
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vill bara skrika men det är ändå ingen som hör mig. Denna totala ensamhet förgör mig. Jag undrar när jag ska bli så knäpp att jag går in i en psykos. 

Happy monday! 👍



Allmänt | |
#1 - - Isabelle:

I miss you, stay strong!

Upp