Totalt vilse...

Vet inte riktigt vad som händer...Är jag här eller är jag någon annanstans? Varför måste allt dämpas på olika sätt hela tiden. Vad är jag så rädd för? 

Senaste dagarna har varit riktigt tunga. Mycket alkohol, piller, allt jag kan få tag på. Allt för att få slippa verkligheten. 
Jag har stängt in mig igen. Lämnar knappt sängen. Jag undrar varför jag lever. Jag saknar min pappa. Jag gråter, blir tom, sen blir jag arg och så håller det på...
I går spårade allt ut totalt. Mådde riktigt skit...Drack...skar mig igen djupt. Jag tyckte om att se hur blodet rann nerför handen och droppade på golvet. Är man frisk då eller... Jag bara satt där och stirrade. Ramlade in i kattlådan, kunde knappt resa mig, gjorde bort mig totalt inför N och ja ni kan ju gissa om jag har ångest idag och kroppen skriker efter "något".
Låt mig försvinna. Jag är inte gjord för denna världen. 



Allmänt | |
Upp