Varför?

Ta mig härifrån. Låt mig bara försvinna. Jag hatar mig själv och jag skäms över mig själv. Igår spårade det ur igen. Skar nästan fan upp hela pulsådern. Men klarade mig. Blev ihopsydd. De ville skicka mig till psyk men jag vägrade. Låg på akuten med dropp ett tag sen gick jag bara därifrån. Så lätt var det. 

Vaknade upp med en fruktansvärd ångest. Kände bara att Nej jag vill inte mer. Jag vill inte mer. Jag mår så jäkla dåligt och allt jag har är min ensamhet och tomhet. 
Jag hatar mig själv. Hur jag ser ut, hur jag beter mig. 
Fan. 
Mina kläder var nerblodade, till och med jackan. Fick panik. Fick tvinga mig ner till tvättstugan, tack gode Gud att det fanns en tid. 

Nu får det vara slut med alkoholen! Det har jag sagt många gånger men nu menar jag det. Det blir inget mer. Inte så länge jag tar mina mediciner. 

Åh jag vill inte finnas till. Skjut mig eller nåt. Varför varför varför ska jag finnas till????



Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Hej

Upp