Empty

Har hemsk ångest. Mådde lite bättre men igår på bara nån sekund så vände allt, som vanligt. Allt var jobbigt, drack en del, träffade en killkompis som det gick sådär med. Blev helt tom. Det blev sent. 
Skulle vart på min brorssons dop idag men vi skulle upp tidigt och jag kom inte upp, det var omöjligt. 
Så nu har jag hemsk ångest över det men jag försöker säga till mig själv att det säkert fanns en mening med att jag inte skulle varit med. Hoppas det.

Så...nu sitter jag här ensam med min ångest och oro. 
Vet inte hur det ska gå med nånting. 
Väntar fortfarande på besked om behandlingshemmet men kommer ta nån månad till innan jag vet. Och om det är så att jag får komma dit så är jag tvungen att sluta med alla mina lugnande och min "älskade" lyrica. Hur ska det gå???!

Åh om jag ändå kunde få nån ordning på mitt liv någon gång. Jag är så trött på att leva såhär. 
Och äldre blir man...vilket ger mig sååån hemsk ångest. 
Jag vill inte bli äldre nu. 
Usch vill bara försvinna just nu. 
Avslutade även min kontakt med psykologen. Hon kunde inte hjälpa mig. 






Allmänt | |
#1 - - josefin:

Jobbigt med ångest från alkohol. Alkohol är gift och gör ångest mycket värre.
Men du kan inte orka vara med på allt.
Det måste dina anhöriga förstå.
Bra att du avslutade kontakten med din psykolog om det ändå inte gav något.
Det ordnar sig ska du se. Man orkar alltid mer än vad man tror.
Du är en kämpe och ska vara stolt över dig själv.
Kram

Upp