Några steg tillbaks...

Mådde inte alls bra igår...Slutade med att jag tog tabletter, folköl och det blev nån rispa på handleden. Kan säga att jag mår väldigt dåligt över det idag. Jag skäms och hatar mig själv för att jag gjorde det. Och jag ångrar det djupt idag. 
Hade även besök som fick se detta och det gör att jag skäms ännu mer...
Vet inte hur jag ska bli av med denna hemska ångesten...
 
Jag har ju funderat på att skaffa katt. Har hittat en Helig Birma kattunge som jag i såfall skulle vara fodervärd till och det innebär ju en del ansvar och engagemang när hon ska paras. Jag är lite rädd att jag inte ska klara det så nu när hon hört av sig så vågar jag inte svara...Sen är det ju sommar snart och om jag skulle må hyffsat så kommer jag nog vara hemifrån en del...Åh vet inte hur jag ska göra. Sen finns det även en äldre Maine coon som söker ett hem. 
 
Har lagt ner det här med katter sålänge. Kan ju inte garantera ett bra hem då jag aldrig vet hur jag mår och så kommer ju sommaren nu och förhoppningsvis kommer jag vara ute mer då.
 
 
Allmänt | |
Upp