Kaos

Jag måste skriva av mig allt som jag inte får ur mig på annat sätt. 
Jag mår sämre. När jag vaknat de senaste dagarna vill jag bara inte gå upp, jag försöker ligga kvar i sängen så länge det bara går. När jag vaknar mår jag så fruktansvärt dåligt. Jag vil bara dö. 
Men jag tar mig upp. Jag tar mina lyrica och efter en stund känns det något bättre. Jag är orolig över den nya medicinen, jag vet inte om den är bra för mig. Jag tycker min ångest är värre och ännu mer deprimerad. Kan liksom inte känna. Bara tomhet och likgiltighet men stark, stark ångest. Känns som jag inte får luft. 
 
Jag är trött på mitt liv,allt är ett enda stort kaos och jag känner att nu måste det snart hända något annat...Något nytt. Jag vet inte vad men nånting måste hända för annars är jag rädd att jag går sönder helt. Och då är det kört. 
 
Vet ingenting just nu...Försöker fördriva dagarna med musik och meningslösa tv-program.Känns inte bra. 
Nä det är något som inte känns bra. 
 
Har aldrig känt mig så ful som just nu! Jag har gått upp i vikt och blivit fet! Jag hatar mig själv, får panik när jag ser mig själv i spegeln. USCH säger jag bara. Jag ska bli smal igen. 
 
Bye...
 
 
 
Allmänt | |
Upp