Dålig start

Dagen började inte så bra. Jag försov mig och missade mitt möte med soss. Fick panik och ringde och lämnade ett meddelande, sedan ringde han upp mig och gav mig en ny tid imorgon. Den ska jag INTE försova mig till. 
 
Usch...Jag känner mig tom och ängslig. Orolig. Jag tog min morgoncigg på balkongen och då slog det mig "Ja just det, jag ser ju hemsk ut, jag borde inte få leva, inte få visa mig bland människor, inte få prata, jag får inte göra nånting för jag är värdelös"
Ja så känner jag och de tankarna har blivit starkare det senaste. Det är hemskt.
Vet inte hur jag ska bygga upp mig själv igen...om det ens går...
 
I natt dog min morfar och jag tycker så synd om mamma som skulle åkt dit idag och få en sista tid med honom.Det fick hon aldrig. Jag hoppas han har det bra nu. Han har levt ett långt liv, nästan 97 år. Nu får han vila ♥ 
 
Jag är avtrubbad och tom och jag undraar vad som ska hända med mitt liv. Såhär orkar jag inte leva mer. Tabletterna förstör mig mer än vad de hjälper. Det är vad jag tror. Åh vad jag önskar att jag kunde bli fri från dom men samtidigt vågar jag inte. 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - None None:

Hej! Intressant att läsa din blogg då jag känner igen mig själv i den. Och jag lider så otroligt med dig då jag vet den vidriga känslan av ångest.. tomhet och det som begränsade mig längst och värst social fobi!!

Vill bara ge dig tusen styrke kramar och säga att du KAN komma ur det.. det går!! Jag gick med dom här problemen ständigt i 6 år och bli fri från dem först förra året efter att äntligen blivit tagen på allvar då det var som värst och jag. Tänkte helt enkelt ge upp! Och är så tacksam för den hjälpen som var KBT behandling samt cipralex som jag fortfarande äter. Men har inga eller ytterst sällan och då minimala känningar av fobi och ångest efter att gråtit mig genom attacker och inte vågat gå utanför dörren.. in i affären osv ..
Vill bara ge dig en gård puff att orka kämpa och ge aldrig upp.. för ljuset finns !!!
Om du vill följa även min blogg så får du gärna kika in på morefromsandra.blogg.se har dock inget tema jag skriver om utan mer som en öppen dagbok.

Upp