Slut

Nu är det slut. Jag orkar inte mer. Nu får det vara nog för alltid. Det värsta av allt är att ingen bryr sig så vad spelar det för roll om jag är levande eller död. Ingen skulle sakna mig. Jag vet att jag är löjlig och barnslig som skriver här men jag måste få ur mig det. Jag har aldrig mått såhär dåligt och så länge! Det går inte över. Jag mår bara sämre och sämre och det finns ingen mening med mitt liv. Jag har ingenting, ingen. 
Så varför lever jag? 
Mina känslor är i kaos, föresten jag har inga känslor. Jag är helt avtrubbad och allt är de förbannade medicinernas fel. Det är de som har förstört mitt liv. 
Mitt liv är förstört! Förlorat. Och det går inte att ordna på något sett. 
Jag har inget hopp kvar. Och ingen finns här för mig. Jag hatar allt och vill bara inte vara med mer. 
Allmänt | |
Upp