Inte bra

Mår dåligt, mår riktigt dåligt...Jag vill liksom inte existera just nu. 
Träffade min läkare i morse och hon försökte lägga in mig men det finns inga platser. Dessutom vill jag inte lägga in mig. Jag vill bara få bort den här hemska känslan i bröstet som får mig att vilja vrida ut och in på hela mig själv. Jag står inte ut!
Men jag måste...Eller? 
Undrar bara hur jag ska klara det när allt är kaos och jag bara vill försvinna. 

Att försäkringskassan strular med mina pengar gör det inte heller bättre direkt. De måste fixa det idag! Annars är jag körd. 
Fan för alltihop, 
Min kusin kom hem i förrgår och självklart blev det för mycket alkohol som slutade med stt jag tänkte ta livet av mig. Men det gjorde jag inte. Skar mig i handleden istället. Ville bara dö. 

Ska livet fortsätta såhär? Kommer det aldrig bli bättre? 
Åh låt mig slippa detta plågande! 
Nu ska jag fortsätta försöka överleva denna dagen. 



Allmänt | |
#1 - - Isabelle:

Jag känner exakt samma, varenda ord! (L) Finns här om du vill..

Upp