I hate you! And I hate me.

Åååhhh skjut mig eller nåt! Jag är sååååå arg och förtvivlad och uppgiven. Jag var hos min läkare idag för att planera en behandlingsplan inför hösten och göra en nertrappning av mina mediciner. Jo tack! Det gick ju så bra. Jag fick sitta där ensam och försöka försvara mig själv medan de hoppar på mig och anklagar mig för saker som inte stämmer! OCH jag berättade att jag de senaste veckorna tagit en lyrica för mycket varje dag vilket gör att jag kommer få stå helt utan lyrica i fyra dagar!!! Jag sa att jag inte klarar det men hon vägrade ge mig något recept. Hon sa att jag får skylla mig själv när jag tar för mycket och inte håller mig till ordinationen. Visst det är väl så men jag kommer inte klara att vara utan den!!! Jag kommer skrika gråta skrika och kanske dö av abstinens!
 
Hon sa att hon inte orkar med detta mer. Jag sa detsamma och kastade ner min väska. Jag blev så arg och vad hände med behandlingsplanen??? INGET. 
Det slutade med att INGENTING hände och jag gick därifrån med tårarna rinnande och ilskan som fick mig att smälla igen dörren. Åååhhhhhhh jag står inte ut!!! 
 
Hur ska detta sluta??! Har jag blivit en missbrukare och kommer det sluta med att jag sitter i ett gathörn med en heroinspruta i armen eller vad fan kommer att hända! Jag har inget liv! Det enda som gör att jag överlever just nu är min lyrica. Är jag en missbrukare då? 
 
Jag orkar inte mer.
Im done. 
 
 
Allmänt | |
Upp