Slutet?

Efter en överjävlig helg hade jag idag en tid kl 12 till min läkare. Min läkare hade missuppfattat detta och trodde det var kl 11. Jag satt där en timme, sen kom hon kl ett, superstressad som vanligt och ber om ursäkt att det blev ett missförstånd. Jag följde med henne i på hennes rum. Berättade om min hemska helg. Hon frågar om jag vill lägga in mig, nej säger jag. Jag sa att den nya medicinen bara gör mig sämre. Hon Ger förslag på flera andra mediciner men alla hon räknar upp har jag testat. Hon pratar om lithium. Men jag vill inte ha den. Haft den innan och jag är inte manodepressiv!
Jag säger att jag måste få nåt mot min ångest, tårarna rinner. Plötsligt säger hon att allt blivit fel idag med tider så hon gav mig bara en ny tid nästa vecka. Gråtandes gick jag därifrån. Nu förstår jag på riktigt att det inte finns någon hjälp. 
Mitt liv är slut.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Ge aldrig upp!! Du är fin och bra och värdefull! Jag lovar!! Hamnade hos dig när jag googlade social ångest för att få "sällskap och förståelse" i min. Du är inte ensam!!

#2 - - Anonym:

lämna mig inte ensam här.. jag behöver dig!!

Upp