Brintellix 1 vecka

Jag har nu tagit den nya antidepressiva medicinen, brintellix i en vecka , samtidigt som jag sänkt min andra (cipralex). Idag höjde jag den nya till 10 mig, jag vågar inte släppa cipralex riktigt ännu eftersom jag är livrädd att ångesten blir värre.
Jag har inte känt av någonting föränn idag. Jag sov dåligt i natt, vaknade tidigt, kände mig svag i kroppen och orkeslös, något mer deprimerad och ångest! 
 
Satt i soffan och kollade nyhetsmorgon sen fick jag panik och kände att jag måste ut frånm min lägenhet, känns ibland som den äter upp mig! Så...Kunde ta mig till min syster i alla fall. Var där en stund, drack kaffe och nu är jag hemma igen...
Det var jobbigt att åka spårvagn och vara utomhus men jag fick i alla fall komma härifrån lite. Kom på att jag hade tvättid idag så nu har jag slängt i det i maskinen...Tycker att det mesta bara är jobbigt! 
Jag är skakig, väldigt orolig och samtidigt deprimerad. 
Hatar hur jag ser ut just nu...Har gått upp massa i vikt och jag tror att det beror mycket på Lyrica som jag äter, den ökar aptiten. Sen att jag druckit rätt mycket öl det senaste gör väl inte saken bättre...
 
Känns jobbigt att det ska bli vår och sommar nu, jag känner mig inte redo för det. Vill hellre ha mörker och regn, men jag kan tyvärr inte styra vädret...
 
Jag vet inte hur jag ska klara eftermiddagen och kvällen men jag får väl försöka titta på nån film eller nåt...
 
 
Allmänt | |
Upp