Sleep baby sleep...

Ok..så nu har det lugnat ner sig. Är såå trött idag. Fick ta masa sömntabletter och theralen igår, kunde inte sova. Började tänka på pappa och mådde så dåligt. Allt kändes så overkligt. 
 
Har mest legat i sängen idag...
 
Jag kunde inte ljuga för min kontaktperson så jag berättade att jag tog två imovane hemma igår för att dämpa den värsts ångesten och abstinensen! De fattar ju inte vilket helvete det är vid varje sänkning och eftersom jag inte får tillräckligt starka tabletter här så får jag ju fixa det själv!
 
Men visst då kanske jag blir beroende av dom men just nu är lyrican viktigast att få bort. 
Eller ska jag lägga ner alltihop?! 
Jag känner en sån tomhet, kan inte känna glädje. Allt är bara jobbigt. 
Har självmordstankar som kommer och går. Blir lite rädd för mig själv ibland när jag tappar kontrollen och bara vill skada mig själv...
 
Åh låt mig känna mig piggare och bättre imorgon. Hoppas jag sover bättre i natt. 
 


Allmänt | lyrica #lyrica ångest | |
Upp