Crazyyy

Jag vet varken vad jag skriver eller håller på med längre.
De kom ju på mig igen att jag tagit imovane jag hittat hemma. (Vad som helst för att slippa ångesten! ) men det fattar ju inte dom!

De tror väl att jag är tung tung missbrukare och jag går inte med på det! 
Jag är rädd. Livrädd! Personslen häg ska prata med min läkare på måndag och jag är rädd att jag inte kommer få någon medicin alls. Jag funderar nämligen på att skriva ut mig på måndag för jag har ett bokst besök hos min läkare då så att de kan få ordning på hur jag ska göra med mediciner och allt. Tänk om de bara slänger ut mig utan nånting. Jag fixar inye det så ja, jag är rädd! Jag är ju en missbrukare nu...

Jag orkar inte...får inte lämna avdelningen, bara gå ut och röka. Vad fan ska jag göra???
Jag har blivit väldigt arg det senaste. Vet inte varför men skrek alla möjliga hemska ord igår efter en läkare som jag hatsr utan anledning!
Håller jag på att bli helt galen. 

Jag lägger ut konstiga ilskna grejer på facebook. Jag är väldigt lättretlig. Det som lugnar mig är mina egna insmugglade tabletter. Öhhh har jag problem då eller vad?
Fan för detta! 
Vet inte hur det ska sluta..


Allmänt | ångest arg avstinens #ångest #abstinens | |
Upp