Tillbaks

Nu var det ett tag sedan som jag skrev igen...Jag är fortfarande kvar men det är väääldigt kämpigt, varje dag. Min sociala fobi har blivit mycket värre och det gäller min ångest också. Mina stesolid hjälper inte längre, inga mediciner tycks hjälpa och jag undrar vad det är för fel på mig. 
 
Jag har legat inne på psyk rätt mycket det senaste men jag blir inte bättre! Jag börjar få panik! Är det så här det ska fortsätta? Sitta isolerad i lägenheten och inte våga gå ut? Leva med ständig ångest och oro?
 
Jag orkar faktiskt inte mycket mer nu. 
 
Får se hur länge till jag orkar med detta. Allt jag vill är ju att få må bra och kunna leva ett hyffsat bra liv men det verkar ju vara omöjligt för mig. 
 
Jag känner bara att tiden går så fort och ingenting händer. Jag kommer ingen vart...Det känns lite som att det är nu eller aldrig. 
 
De flesta dagar går åt till att överdosera tabletter och sitta ensam och tänka, oroa mig och tänka ännu mer...Önskar jag kunde få byta ut min hjärna för jag tror den går sönder snart. Likadant mitt hjärta...
 
Skriver mer snart...
Bless you...
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Jag önskar att jag kunde bära din smärta åt dig ett tag så du fick lite lugn.Ångest är jävligt.Din blogg hjälper mig hålla ut. Om jag bara kunde göra samma för dig....

Upp