31 år gammal...

Ja då är jag tydligen 31 år. Helt otroligt vad tiden går fort och det känns inte bra! Jag har hemsk ångest över att jag inte har en aning vad jag gör, vad jag vill eller vart jag är på väg. 
NÄR ska jag komma nån vart?! VAD ska jag göra med mitt liv?! HUR ska det gå?! 
Nu vill jag i alla fall inte bli äldre. Nu får det vara stopp ett tag! 
Jag gör ingenting!

Ligger mest hemma och missbrukar tabletter och är rädd för allt och alla. Känner inte speciellt mycket lust för nånting men jag har mått sämre! Så jag är verkligen tacksam att det inte är lika illa just nu men vi vet ju hur snabbt det kan ändra sig! 

Och nedtrappningen av medicinerna blev det inget med... Jag försökte men det gick inte. Antar att min vilja är för svag. 
Men det känns inte bra hur mitt liv numera styrs av tabletter. 

Åh! Det känns bara så omöjligt med allting! Och det ger mig såna panikkänslor! 
Jag tänker för mycket! 
Varför måste jag tänka så otroligt mycket hela tiden?!

Nä usch...Kändes inte bra att vakna upp idag. Känner mig såå ensam och har ångest över allting. 


Jag kan bara fortsätta hoppas och tro att det ska kunna ordna upp sig med allt...SNART! 




Allmänt | |
Upp