Vad känner jag idag?

Mådde hemskt igår...men tog mig igenom det med tabletter och alkohol. Inte så smart men bättre det än nåt annat dumt...Tycker jag i alla fall.

Jag har blivit så extremt trött. Speciellt på morgonen. Kommer verkligen inte upl. Och när jag inte har något att gå upp till så kan jag lika gärna ligga kvar men det är jobbigt. Sov till kl ett idag och sover väääldigt många timmar varje natt.
Förstår inte...Trodde ju att jag skulle bli piggare av den nya medicinen men såklart inte.

Idag vet jag inte vad jag känner faktiskt. Mådde inte bra när jag vaknade. Kände total tomhet och meningslöshet men satte på musik och ringde faktiskt flera viktiga samtal som jag skjutit upp länge UTAN att ha tagit lugnande. Hatar verkligen att ringa och prata i telefon men jag borde vara stolt att jag faktiskt klarade av det.

Blev lite gladare nu när min syster ska komma på en kaffe. Men blev plötsligt otroligt nervös och orolig trots att jag tagit lugnande. Ingen aning varför. Men bättre att känna något än ingenting alls...

Hoppas verkligen på en bättre dag idag.

Allmänt | |
Upp