Strattera forts

Idag är det min fjärde dag efter höjningen med strattera. Tar nu 60 mg. Som jag skrev igår har jag mått riktigt, riktigt dåligt. Jag har i alla fall inte de starka dödstankarna men känner mig riktigt konstig. Jag är helt orkeslös men hade ändå svårt att sova i natt. Jag har fått svårt att prata. Det går liksom långsamt och jag har märkt att andra har svårt att höra vad jag säger. Verkligen kul!!! Jag mår illa, har konstant ångest, svettningar och väldigt trött.
 
Jag tänkte sluta ta den men jag kan inte redan ge upp. Jag ska ge den en vecka till och är det inte bättre då så slutar jag med den. Jag är så trött på alla mediciner!!! Tänk om jag bara kunde slippa dom! 
Jag ger denna en chans och funkar den inte så tänker jag trappa ner alla mina mediciner....vem vet, jag kanske skulle må bra då...
 
Jag fick även starkare lugnande men de hjälper inte ett skit om jag inte tar flera. Ska ta två om dagen men tog tio st på två dagar. Fan för det här. 
Det är jättefint väder ute, sol och sommar och här ligger jag i en varm liten lägenhet och mår skit. Jag är så arg och trött på detta!!!
 
Hur kunde det bli såhär? Vad är detta för liv. Jag vågar inte ens gå ut och sätta mig på gräsmattan utanför. Tror att alla tittar just på mig och tycker att jag ser rolig och konstig ut. Jag är helt besatt av vad andra tycker och tänker. Åhh vad jag önskar att jag kunde stänga av min hjärna! Detta är ett helvete. Att hela tiden vara på helspänn och rädd så fort en människa syns. Jag orkar inte mer! Och inga mediciner hjälper ju. Inte ens blabd de starkaste lugnande! Vad är det då för fel??!?!!!
 
En kompis undrade om jag vill åka med henne och hennes familj till <Båstad tisdag till söndag. De har tydligen nån sommarstuga där. Jag vet inte om jag vill eller vågar men annars kommer jag ligga här resten av veckan. Känns skrämmande att åka med när jag är såhär ostabil. Tänk om jag blir ännu sämre och vill hem?! 
 
Åh jag hatar alla desa beslut och min sociala fobi!
Allmänt | |
Upp