Giving up?

Vad ska man ta sig till när det känns som hela världen är emot en?!
Vaknade upp med en hemsk ångest. Ville inte gå upp..låg så länge jag bara kunde. Tvingade mig sedan upp för mitt kaffe och min cigarett sen började det...JAg grät, grät och grät...kunde inte sluta. Kände sån total hopplöshet och  jag mår inte bra! 
 
JAg kunde inte sluta gråta och jag visste inte vad jag skulle göra så jag ringde mamma men det var vär ett  misstag. Hon förstår inte, ingen  förstår. 
 
Boendestödetkom i alla fall och följ de mig  till vårdcentrale n eftersom jag skulle kolla upp åder bråck e tjag har på mitt ben.  Tänkte avboka men det var försent så fick tvvinga  mig dit.   Först var hon tveksam men hon skulle skriva en remiss till kirurgen så får dom avgöra om de kan göra något åt det eller om det  anses som ett skönhetsfel och då får man betala det själv. Hoppas            at t domm kan  göra något. Men det är mitt  minsta problem just nu.
Nu gäller det att överleva denna dagen och nästa och nästa.  HUR?!
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Irika:

Ge inte upp <3

#2 - - Nene:

Vad fin du är:)
Vet att det inte hjälper hur utsidan ser ut när det inre river en sönder o samman av ångest...
Lider av det själv...
Kämpa på<3

#3 - - Linda:

Vad står du egentligen på för mediciner? låter ju som att du är rejält dåligt medicinerad. Har du någonsin fått testa något stämningsstabiliserande i form av ex lamictal, lyrica, Olanzapin?
Olanzapin i låga doser har en bra ångestdämpande effekt samt stämningsstabiliserande vid depressioner.

Ge inte upp!!

Svar: Hej! Jag har Lyrica, haft flera år men precis höjt den och även börjat med Lithium. Inte för att jag är bipolär utan min läkare tror det kan hjälpa min depression och vara stabiliserande. Får hoppas på den. Olanzapin har jag fått nån gång när jag var inlagd, tyckte inte den hjälpte, blev bara trött och gick upp i vikt:/ Har även stesolid men den hjälper inte så bra längre...
Anna Johansson

Upp