Förvirrad

Förstår inte vad som händer...
Personalen kom på att jag tagit lugnande så jag var tvungen att lämna hemmet och åka till gbg. Trots att jag sa att jag inte har nånstans att bo. Är nu i gbg och får flytta runt på olika stället vilket är väääldigt jobbigt! Speciellt då jag inte mår bra.

Jag har hemsk konstant tryck i bröstet och svårt att andas hela tiden och jag orkar inte mer!
Jag ringde min läkare och hon vägrade ge mig starkare tabletter. Det hon kunde göra var att höja de mediciner jag har och sätta in cipralex igen. Den antidepressiva jag hade en gång under flera år. Jag fick föreslå den eftersom den har fungerat bäst. Men såklart ger den också viktuppgång och sist jag tog den gick jag upp massor. Vägrar göra det igen så nu är jag osäker om jag verkligen ska ta den.

Jag måste lämna urinprov och få svar att det är negativt från benzo innanjag får åka tillbaks till skåne. Detta har varit väldigt krångligt men får försöka imorgon igen. Så att jag kan komma tillbaks! Vill inte vara här när jag inte har nåt eget ställe. Ååååhh detta är sååå jobbigt.

| |
#1 - - The Worrying Kind - Att leva med social fobi, ångest och depression:

Det här låten verkligen inte riktigt klokt! :-O Man upphör aldrig att förvånas över hur kass psykvården kan vara... Varför får du inte ta lugnande på hemmet??

Upp