Utsättning av lugnande...

Usch...Idag har jag ingen lust med nånting...Blev så irreterad på på personalen som tar med sig en elev utan att fråga först.. Det är inte så jäkla roligt att det kommer någon helt främmande när jag precis kommit upp från sängen och håret står åt alla håll och jag går i pyjamas. Fy! 
 
Vet inte varför men jag är inte alls på humör...Brukar ju åka och träna vid denna tiden men jag har bara ingen lust idag..det är bara det att jag får dåligt samvete om jag inte gör det men det måste väl ändå vara ok att hoppa över det nån gång! Vet däremot inte vad jag ska göra istället, dagen blir ju så lång när man inte gör nåt...men det är svårt när ingen motivation eller lust finns.
 
Igår var jag  i alla fall i kyrkan på en "stilla stund". Jag har ju börjat träffa en präst, mejlade kyrkan och frågade om det gick att få träffa någon och prata. Jag har ju skjutit upp det innan jag vågade gå dit men men några ´lugnande så gick jag dit. Jag ahr ju velat detta länge...önskar bara att jag kunde känna mer...
 
Jag måste sluta med dessa tabletter! Och jag ´har också tänkt göra det. Från och med idag kommer jag börja trappa ner på dom...Jag brukar ju ta en halv så nu har jag bara tagit en fjärdedel. JAg kommer antagligen inte våga gå ut så jag får väl isolera mig här i lägenheten några dagar tills det blir bättre....om jag nu klarar det. Det är ingen liten ångest som kommer! Men jag måste försöka.
 
Jag har funderingar på att starta en till blogg men jag vet inte riktigt vad den ska handla om...Förslag?
 
 
 
Allmänt | |
Upp