Ingen bra dag

Idag har jag legat i soffan nästan hela dagen, har varit så trött och mått så illa. Så tråkigt..Har känt mig mer nere idag också. Denna totala tomheten förgör mig! Känner mig ensam och har ångest. Träffade min terapeut i morse men det gick inte så bra...Jag var inte alls närvarande och jagklarade inte av exponeringen. Hade svårt att prata, var arg men samtidigt ledsen...Ville bara vara ensam. Efter det gick jag hen och la mig i soffan och somnade.

Mår inte alls bra nu...Tänker på hur jag ska överleva helgen här ensam. JAg vill inte vara här just nu men vet inte var jag skulle vilja vara heller. Allt känns bara väldigt tungt just nu och jag vet inte hur jag ska klara det. Hur ska jag klara det? Vad ska jag göra för at inte må så här dåligt? Jag vill inte må såhär.

Imorgon åker alla här till Danmark, även all personal så det kommer inte finnas någon här, får lite panik över det då jag känner att jag mår sämre igen. Jag hade kunnat följa med men det förstörde min sociala fobi...som vanligt. Men vill inte åka med ändå, inte när jag mår såhär. Vet bara inte vad jag ska göra imorgon. Eller i helgen. Ja vll inte vara ensam. Tror jag inte i alla fall. Kan åka hem till Gbg men ja tror att min syster kommer jobba...Åhh vet inte hur jag ska göra. Men jag vägrar sitta här ensam hela helgen.

Allmänt | |
Upp