Varför?!

Är det såhär det ska vara?! Ska de få ha roligt och skratta ock kunna vara avslappnade medans jag ska vara på helspänn, vara konstant rädd och orolig och aldrig få känna glädje????!!!!!

JAg tycker att jag verkligen har kämpat och fortfarande gör men jag ska bara få ta emot skit hela tiden och aldrig få må bra!!!!!!!!!! JAG ÄR SÅ ARG ÖVER DET! Jag orkar inte mer!!!

Fan! Blir irriterad bara av att höra dom! Jag kan inte vara kvar här om det är såhär det ska vara?! Det går bra inte. JAg vägrar vara den som inte får vara med!
Allmänt | |
#1 - - Chrille:

Du har kämpat så bra nu dem senaste dagarna, du fixar det ge inte upp nu du är så duktig.

#2 - - Anonym:

Jag vet hur det känns.

Det känns som man kämpar och kämpar mot sin sociala fobi men förgäves. Kämpa på jag hoppas det blir bättre!

#3 - - Bosse:

Känner igen mig i det med vad folk kollar på TV. Sitter på avdelning 27 efter en medveten överdos sömntabletter m.m i lördags. Det är en del som kollar på Idol här. Turligt nog har vi 2 TV-rum så jag kan kolla på video. Såg du också hade Sequeral eller vad medicinen heter. Har fått den för att se om den förlänger min sömn då Propavan inte gör det. Vaknar alltid efter max 4 timmar. Funkar S för dig att sova på eller tar du den för dess huvudsakliga syften? Kram och kämpa på!

#4 - - Anonym:

Hej! Usch då, hoppas du mår bättre snart. Jo jag har seroquel mot ångest men även på kvällen för att sova bättre och jag tycker det hjälper bra efterom man blir rätt trött av den.



Kram tillbaks till er!

#5 - - Bosse:

Bra du kan sova på det iaf! =) Det har varit mitt största problem sen min tinnitus och depression blev värre i början av augusti. Inte sovit nästan på 1,5 månad. Så denna gång, istället för Sertralin har jag fått börja med Mirtazapin och Sobril (vid behov) samt det på S jag inte kunde stava plus Imovane. Antar du provat det mesta vid det här laget och betydligt längre än mig!? Fattar inte att jag överlevde 2,5 askar Zopiklon, en ask Sertralin, en halv ask Ipren, en ask valeriana forte och lite annat. Måste vara nån mening, nåt man kanske ska uträtta? Gäller garanterat dig också då! Fortsätt kämpa!! Kram

Upp