Jag klarade det!

Ja jag var då på färdighetsträningen och det gick väl sådär men jag klarade att svara på det frågor jag fick...Tyckte jag lät väldigt konstig och jag kan inte prata avslappnat bland människor jag inte känner men jag pratade í alla fall. Vågade till och med ifrågasätta en sak angående läxan vi hade. Vi skulle egentligen läsa högt från ett papper och jag blev livrädd men det var ingen av de andra i gruppen som ville det så vi slapp det. Phu!

Men kan inte heller denna gången helt ta åt mig äran för att jag klarade av det..fick ta två oxascand så blev rätt lugn av dom. ÅÅhh vad skönt det hade vart om jag kunde få ha sånatabletter bara vid såna tillfällen. Varför kan jag inte få det?! Jo jag vet att de är beroendeframkallande men jag vill ju bara ha de vid speciella svåra situationer. Och det kan jag inte förstå varför jag inte får.

Jag har ju några tabletter kvar som jag tog med mig hemifrån sist men de är ju snart slut sen har jag inga fler och då vet jag inte hur jag ska klara det.

Usch nu känns allt sådär hopplöst och meningslöst igen och jag får panik över att känna så. Är rädd för att göra något dumt och jag vet inte hur jag ska göra för att inte göra något sånt...Försöker komma på saker att göra men vet inte vad...Jag har flera böcker som jag skulle vilja läsa men jag har ingen ro till det. Jag skulle kunna städa mitt rum lite men det har jag ingen lust med...kolla tv eller film har jag inte heller någon ro till just nu så vad ska jag göra för att tänka på något annat?

Hmm betala räkningarna måste jag ju så ska försöka med det nu...
Allmänt | |
#1 - - systeryster:

Du är så sjukt duktig mos! är grymt imponerad av att du klara färdighetsträningen!! bra jobbat!! <3

#2 - - Chrille:

Jätte duktigt jobbat =). ytterligare ett stort steg på vägen fram...



//christian

Upp