Trött av sertralin

Den förlamande tröttheten är tillbaks. Jag sover minst 10 timmar per natt och ändå när jag vaknar så är jag sååå trött, jag får tvinga upp mig och jag orkar ingenting. det är så jobbigt! ag brukar vara trött men sen jag började med sertralinet så är jag såå mcyket tröttare och jagorkar inte ha det så. Ska sänka dosen till 50 mg och se om det hjälper.

Förr kunde jag tycka det var kul att nån gång ta några öl med vänner men nu efter två öl så vill jag bara gå och lägga mig och det är inte kul! Varför går allt emot mig?!

Jag åker till behandlingshemmet på måndag och jag måste packa men jag orkar inte...Jag vill göra nåt kul ikväll när det är näst sista dagen hemma men jag är ju så trött och inget känns ändå speciellt roligt. Allt känns fortfarande bara helt samma. Jag känner mig likgiltig, har inga känslor, är som en zombie och det är hemskt! Visst ångesten är borta men såhär kan man inte heller ha det. Att aldrig få kännna!

Har gått upp i vikt igen känns det som och jag mår väldigt dåligt över det! Känner mig fetast i världen och hemskt ful! jag hatar det!

Måste fixa här hemma och duscha men jag orkar ju inte...vill vara pigg men slippa ångesten! åh vet inte hur jag ska göra med nåt.



Allmänt | |
#1 - - Chrille:

Lycka till på behandlingshemmet hoppas det får dig att må bättre i längden, förstår att det känns extremt jobbigt att åka dit just nu, när det bara är två dagar kvar. Väldigt starkt av dig att ta steget dit....



Mvh Christian

#2 - - Lovisa:

Tack. Ja det känns lite konstigt och jag vet att det kommer bli hemskt jobbigt men jag hoppas och hoppas.



Hoppas du har det bra.



Kram L

#3 - - Chrille:

Mår bra tack, lycka till nu och försök att få lite vila innan du åker.



Håller tummar och tår...



Mvh Christian

Upp