Försvinn hemska ångest!

Jag HATAR denna jäkla ångest och sociala fobi som förstör mitt liv!!! Jag har i alla fall lärt mig att jag inte kan dricka alkohol, allt blir så mycket värre då. Ångesten blir ännu starkare och jag blir ännu mer obekväm i mig själv. Åkte hem från en kompis förut och jag kände mig så fruktansvärt obekväm, ful och tjock! Fy fan! Klarade inte av att gå in i affären eller nånting. Knappt gå av vagnen. Jag fick skynda mig hem där jag kan gömma mig för alla människor. Varför ska det vara såhär?! Jag orkar inte mer!!!

Hur fan ska jag klara att bo på ett behandlingshem med massa främmande människor när jag inte ens kan träffa EN kompis utan att få världens ångest???!!! Om jag inte fixar det så orkar jag inte med detta livet mer! Då kommer jag ju inte klara nåntning!!!

Blir bara så ledsen och besviken på mig själv...

Allmänt | |
Upp