En underbar dag <3

Idag har jag faktiskt haft en underbar dag med min pappa och syster. Vi hade såå mysigt och det blev mycket skratt. Det behövdes!

Jag mår väl ok men den sociala fobin är jobbig och mina tankar om mig själv! Men idag kunde jag för en stund få glömma det vilket var så skönt! Vet inte vad jag skulle göra utan min fina familj ♥

Imorgon åker jag då iväg till Skåne och behandlingshemmet. Eftersom jag inte längre känner så mycket så är jag inte så orolig heller. Men men kanske blir det imorgon. Jo jag är väldigt orolig för det sociala. Att sitta och äta med främmande människor varje dag, att bli uttittad och att de andra ska tycka att jag är konstig och tråkig. Men jag MÅSTE kämpa mig igenom detta och ska verkligen försöka.

Har en del kvar att packa men jag orkar inte mer idag så tror att jag gör det imorgon bitti innan jag åker. Jag skriver här igen i morgon kväll så får vi se hur det har gått!



Allmänt | |
#1 - - Chrille:

Härligt att du fick ha en bra dag med din familj innan du åker iväg. Det stärker väll att för en stund bara få må bra och speciellt med sina nära.



Hoppas verkligen du får en bra vistelse på behandlingshemmet och att det hjälper dig att må bättre.



Mvh Christian

Upp