Står inte ut!

Jag mår så fruktansvärt dåligt! Jag tror inte det går att må sämre än såhär! Jag vet inte vad jag ska ta mig till eller vart jag ska ta vägen!
Har börjat med en ny medicin, venlafaxin som jag nu tagit i ca 2-3 veckor. Och jag tror det är den som gör att jag mår såhär hemskt dåligt! Jag har haft en väldigt hög dos, 225 mg och tror att även det kan vara en orsak så idag har jag sänkt den till 150 mg.
Jag är så ledsen och så arg att det ska vara såhär! När ska jag få må bra???!!! Jag står inte ut! Jag har en hemsk ångest hela tiden och tomhetskänslor, meningslöshetskänslor, hopplöshetskänslor, ja jag har allt hemskt man kan få! Hur mycket ska man behöva stå ut med?!
Jag vågar inte heller gå ut för jag känner mig för ful för att visa mig bland folk och jag får hemsk social fobi! Ingenting, absolut ingenting gör mig glad nu. Allt känns helt svart! JAg vill inte, vill inte ha det såhär!
Snälla ta bort det!!! Gör mig bra! Gör mig glad! Ge mig mina känslor tillbaks!
Jag klarar inte av det här!
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Det är ingen annan som kan få dig att må bra dock. Jag förstår att du mår dåligt, men att må bättre handlar om rätt inställning. Om du har den inställningen; att du är dålig osv, är det omöjligt att må bättre. Om du anstränger dig och tänker positivt, tackar för komplimanger osv, kommer personer runt omkring ge dig fler komplimanger och du kommer tillslut att acceptera att det är så. Om du inte bestämmer dig för att du VILL må bättre, kommer du inte må bättre. Allt hänger på dig, för du är den enda som kan göra valet. Sen på vägen tillbaka kan folk hjälpa dig.

Upp