Varför?

Varför går det här dåliga måendet aldrig över??? HAr vart såhär över en vecka nu...Jag vill inte mer! VAr är glädjen?

Jag står inte ut med detta...att vakna på morgonen och bara vilja försvinna...och att det är nyår idag..det struntar jag i. Varför ska jag fira nyår när allt bara är skit hela tiden! Detsamma med julen...

JAg undrar bara om detta hemska måendet kommer gå över eller är det så här det kommer vara resten av mitt liv?! I så fall orkar jag inte mer.

Jag har slutat bry mig om ALLT! INGENTING kan få mig glad längre. Varför måste det vara såhär? JAg står inte ut..vet inte vad jag ska ta mig till.

Det känns riktigt tungt att behöva åka ut till behandlingshemmet på måndag..jag komemr inte klara detta. Vart ska jag ta vägen?
Allmänt | |
#1 - - J.:

Det är aldrig försent att resa sig ur askan.. Allt som krävs är envishet, diciplin och inte minst en stark vilja.. Kan låta irriterande och klyschigt, men tyvärr är det det enda sättet.. Är själv mitt uppe i en kampperiod just nu när jag försöker utmana mig med obehagligheter som att gå och köpa saker, åka nånstans osv, för personligen tycker jag det känns förjälvligt trist och sorgligt att känna sig begränsad, speciellt när man strävar efter att ha ett normalt ungdomsliv som alla andra i sin ålder..



Gott nytt år <3

#2 - - Ami:

Hej gumman. Har tänkt mycket på dig! Vill du ses och ta en kaffe eller bara en cigg? Tänka på nåt annat en stund... STYRKEKRAM /Ami

#3 - - Emelie:

Gumman! Jag känner inte dig men känner igen en del tankar som jag har/haft. Jag finns med dig, jag är din medkvinna! Ta en sak i taget, det är omöjligt att klara allt. Om du klarar att andas och kanske äta lite, ja då är du på väg. Jag gick till psyket idag... Att försöka ta emot hjälp är också ett steg i rätt riktning, även om man tror att man inte kommer klara det. TUSEN KRAMAR!!

#4 - - lovisa:

Ammii har tänkt mkt på dig oxå! Jag skrev svar till dig på din blogg..

Kram <3 och kramar till er andra <3

#5 - - lovisa:

Ammi skrev svar på din bogg!



Kramar till er <3

Upp