Tomhet, meningslöshet och oro

Har klarat mig igenom ännu en dag med mycket ångest och oro. Det tar på krafterna att konstant vara på helspänn. Drar mig undan mer och mer för att det blir så jóbbigt att möta det som är så svårt. Orkar inte kämpa hela tiden.

Imorgon ska det komma en ny tjej till min avdelning och det känns väldigt jobbigt! Ännu en människa...Hoppas bara inerligt att det är en bra, lugn person. Sen kommer även en annan tjej tillbaks som varit borta några veckor..det känns också jobbigt för jag har svårt för henne. Hon tar väldigt mycket plats och vill gärna bestämma över allt och alla. Men jag hoppas att det ändå kommer ordna sig.

Känner mycket tomhet och meningslöshet och jag vet inte hur jag klarar av att ta mig igenom dagarna men jag tvingar mig trots att det känns så jobbigt och hoppas på att det kommer kännas lite bättre. Undrar bara när eller om det kommer göra det.

Känner mig ful, konstig och annorlunda och det är en hemsk känsla. Önskar så att den kunde försvinna och att jag nån gång kunde få känna mig bara liiite lite bra.

Hoppas det känns bättre i morgon...




Allmänt | |
#1 - - Chrille:

Du kämpar på varje dag det är jätte starkt. Hoppas den ny tjejen är trevlig.



Hoppas också du kan hitta nått sätt att tycka om dig själv bättre.



Du är verkligen värd att må bättre så håller tummar och tår att den nya veckan som börjar nu blir bättre för dig.



//Christian

Upp