Känner ingenting!

Jag mår fruktansvärt dåligt just nu! Vet inte vart jag ska ta vägen! Ingen förstår ju heller! INGEN! Inte ens min läkare eller terapeut! Hur ska jag göra då?!

Jag orkar inte ha det såhär! Men jag vill inte dö heller! Så vad att göra??? Hur ska jag få de att FATTA hur dåligt jag mår?! Jag bara undrar...

Var hos min terapeut idag och han skulle prata med läkaren om jag kan byta ut min ena medicin. Hoppas verkligen att han hör av sig imorgon igen om hur jag ska göra! Det måste finnas någon medicin som kan få mig att må bättre än så här!

Just nu är det hemskt! Jag känner ingenting. Försöker tänka på något, hemskt eller kul...men känner precis ingenting! Jag står inte ut!!!! Hatar att känna såhär!

JAG STÅR INTE UT!!!

Allmänt | |
#1 - - Lampan:

Usch, låter hemskt. Lider med dig.

#2 - - julia:

gick igenom en liknande grej (iallafall som jag tolkar det utifrån din blogg) förra året. det som hjälpte mig kanske allra mest var att börja försöka tänka på det jag har och det jag kan, istället för det jag inte har och inte kan. Och att verkligen bli stolt och glad över varenda framsteg man klarar, oavsätt hur litet det är. och att uppskatta dom små ögonblicken som inte är jättehemska. det kommer fler ögonblick och bättre ögonblick, om man börjar så. sen kanske terapi är bra, det funkade för mig iallafall.

tänkte också bara tipsa om att kolla på det här klippet. det hjälper en att uppskatta det man har:)

jag hoppas verkligen att det blir bättre för dig, ingen förtjänar att må så dåligt!! kram



#3 - - julia:

http://www.youtube.com/watch?v=ciYk-UwqFKA



oj det kom visst inte med i den förra kommentaren.

#4 - - Lovisa:

Hej!

ja efter det klippet uppskattar man ju verkkligen vad man har men det är svårt när man inte känner någonting. Hemskt är det!



Hoppas terapin kommer hjälpa mig och att det blir bättre snart!



Kram!

Upp