Tankar och känslor

Hemska ångest! LÅt mig vara ifred! Jag står inte ut! Tvingade iväg mig på en promenad alldeles nyss och det var hemskt! Kände mig så himla otroligt ful och fet och såå obekväm i min kropp! Och det enda jag tänker på är vad folk ska tycka och tänka om mig!

Jag känner mig rädd och skamsen! Är rädd att folk ska skratta åt mig eller att de ska tycka illa om mig. Jag orkar inte tänka mer!!! Varför bryr jag mig?!

Var även hos läkaren idag och hon fattar verkligen inte hur trött jag är! Hon kunde inte göra ett skit åt det! TACK! Ska jag fortsätta att bara ligga här då och sova bort mitt liv?!

Jag undrar bara hur det blev såhär illa??? Jag fattar inte det! Varför mår jag så dåligt över mig själv?

Jag ska i alla fall börja med lyrica igen. Den kommer ju inte få bort de här tankarna och känslorna men hoppas att den i alla fall kan minska ångesten lite. Så idag börjar jag med lyrica 50 mg.

Hoppas verkligen det blir bättre snart! Jag är så arg och ledsen över att behöva känna såhär!

Allmänt | |
Upp