Fem dagar utan hemska voxra

Har nu varit utan voxra i ca fem dagar och jag känner mig som jag gjorde innan jag började med den. Mår ju inte bra men så mycket bättre än med voxra. Skönt att slippa den! Synd att det inte fungerade med den bara eftersom jag hade hoppats så mycket på den. Men men... Hoppas jag kan få någon annan bättre hjälp i stället.

Idag har jag varit ute och promenerat i alla fall. Känns ju alltid lika jobbigt men jag tvingade mig igenom det. Måste gå ner i vikt! Jag ser hemsk ut! Jag skäms över hur jag ser ut! Och möter jag folk ute så vill jag bara gömma mig! Jag vill inte att de ska titta på mig! Vill inte att någon ska se mig när jag ser ut såhär! Frågan är bara om det skulle kännas bättre om jag var smal? Då skulle jag söker ändå tänka att det är nåt fel på mig och att jag ser konstig ut! Men då hade jag i alla fall haft en mindre sak att tänka på. Så jag måste gå ner i vikt nu! Mår bättre av att promenera också och ännu bättre om jag känner att jag se bra ut.

Jag är bara så sugen på nåt hela tiden...mat, godis, choklad, allt! Det är så jobbigt! Hoppas aptiten minskar något!

Det är i alla fall bättre med den hemska tomhetskänslan så det är jag verkligen glad över!

Hoppas det blir bättre nu!


Allmänt | |
Upp