Ingen lust

När jag vaknade mig  i morse kände jag mig inte alls bra. Kände mig ensam och tom och vet att det kommer bli ännu en dag på soffan. Usch jag vill inte, vill inte bara ligga här och låta livet försvinna utan mig. Men vad ska jag göra?

I morgon är det nyårsafton och jag har ingen aning vad jag ska göra. Vet inte ens om jag känner för att göra något alls. Men det känns också hemskt att inte göra något. ÅÅh vad jobbigt allt är.

Det känns i alla fall lite bättre med skakningarna och ångesten så det borde jag verkligen vara glad över men känner ändå inte speciellt mycket. Men jag ÄR glad över det.

Det är en så hemsk grå och trist dag idag och jag har ingenting att göra och det är så tråkigt!!! Vet inte vad jag vill göra men nånting!

Nä idag finns det ingen lust för nånting.


Allmänt | |
#1 - - maja:

Jag vet vad du menar känner likadant.

Usch...

fast du var jätte duktig idag som tog dig en promenad o fika hos mig :)

Alla små ögonblick!



Puss



Ps. Här kommer en liten låt som jag sjöng in idag, vet inte om inspelningen är den bästa men men :)

http://www.singsnap.com/snap/watchandlisten/play/ba8e590ba

Upp